فروزان: من فقط یک دروازه بان بدشانسم

به گزارش مجله سرگرمی، دروازه بان تیم فوتبال تراکتورسازی می گوید: من فقط یک دروازه بان بدشانس هستم. مثلا در این بازی ایستگاهی را به تیر زدند گل شد کاسیاس هم جای من بود این گل را می خورد.

فروزان: من فقط یک دروازه بان بدشانسم

به گزارش خبرنگاران ، تراکتور 4 گل به ذوب آهن زد و در صندلی سوم جدول نشست. 12 گل خورده این تیم در این صندلی اما نشان از ضعف دفاعی و دروازه بان دارد که محسن فروزان درباره این آمار گل خورده بالا می گوید: باید از یک دروازه بان اندازه دروازه بان انتظار داشت، فکر نکنید دروازه بان مثل یک دیوار است که هفت متر دروازه را پوشش می دهد. من یک دروازه بان فوق العاده بدشانس هستم در دروازه بانی، مثل خیلی از گلرها نیستم نه دعایی دارم نه جادویی دارم که هر توپی بخورد به تیرم برود تو گل.

دروازه بان تراکتورسازی این طور از خود دفاع می نماید: شما ببینید در این بازی هایی که من گل خوردم همه سر یک اتفاق بود، یا پنالتی می زدند که پنالتی صد در صد گل است یا هر توپی که به تیر من می خورد گل می گردد. متاسفانه دروازه بان های تیم حریف هر توپی که به تیرشان می خورد به اوت می رود. من یک دروازه بان بدشانسم، هر توپی هم می گیرم بخاطر واکنش ها و تمرین های پرفشاری است که در تمرینات انجام می دهم یعنی با مسائل فنی ام می گیرم. من فقط یک دروازه بان بدشانس هستم. مثلا در این بازی ایستگاهی را به تیر زدند گل شد کاسیاس هم جای من بود این گل را می خورد. دروازه بان را با گل های خورده اش نشناسید، ببینید که در یک بازی چقدر کارایی دارد، چقدر توپ می گیرد. الان دیگر فوتبال اینقدر پیشرفت نموده که ضربات بازیکنان مهلک است و گرفتنش خیلی سخت است.

فروزان در پاسخ به سوالی درخصوص آمار کلین شیت هایش می گوید: من جزو کسانی هستم که کلین شیتم بالاست اینگونه نیست که بقیه یازده کلین شیت نموده باشند ما نه. فکر کنم یکی دو نفر یک کلین شیت بیشتر از من دارند خداراشکر من جزو کسانی هستم که کلین شیتم بالاست.

او درخصوص عملکرد دروازه بان ذوب آهن این طور می گوید: همه گلرها زحمت می کشند و نمی خواهم راجع به رشید صحبت کنم. اما من نمی دانم چرا من را دعوت نمی نمایند؟ انشاالله که مربی های تیم ملی ما را. صد در صد هم دیده اند اما نمیدانم چرا دوست ندارند ما را دعوت نمایند.

9 - 340

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 6142

به "فروزان: من فقط یک دروازه بان بدشانسم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروزان: من فقط یک دروازه بان بدشانسم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید